niedziela, 24 lutego 2013

Starszyzna


Hej kochani!
A oto mój ostatni post z cyklu o Quileutach.
Mam nadzieje, że cykl się wam spodobał i czegoś się z niego dowiedzieliście :)
Mam już gotowe coś nowego i innego od tego co było do tej pory.
Ale jest to niespodzianka :) 



IMIĘ I NAZWISKO: Billy Black
DATA URODZENIA: koniec lat 50 XX wieku
STATUS W PLEMIENIU QUILEUTÓW: członek starszyzny – nie jest wilkołakiem
KOLOR WŁOSÓW: czarne
KOLOR OCZU: czarne

IMIĘ I NAZWISKO: Quil Ateara III
DATA URODZENIA: początek lat 40 XX wieku
STATUS W PLEMIENIU QUILEUTÓW: członek starszyzny – nie jest wilkołakiem
KOLOR WŁOSÓW: siwe
KOLOR OCZU: czarne

IMIĘ I NAZWISKO: Sue Uley Clearwater
DATA URODZENIA: około roku 1965
STATUS W PLEMIENIU QUILEUTÓW: członkini starszyzny- nie jest wilkołakiem
KOLOR WŁOSÓW: czarne
KOLOR OCZU: czarne


IMIĘ I NAZWISKO: Emily Young
DATA URODZENIA: koniec lat 80 XX wieku
STATUS W PLEMIENIU QUILEUTÓW: Nie jest wilkołakiem. Wpoił ją sobie jeden z członków sfory. Pochodzi z plemienia Makah, choć od strony matki jest spokrewniona z Quileutami.
KOLOR WŁOSÓW: czarne
KOLOR OCZU: czarne


Rose

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez jakiś czas nie miałam czasu czytać bloga, teraz mam więcej czasu więc będę czytać każdy post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Bardzo nam miło, że jednak ktoś czyta nasze posty i podobają mu się.
      Pozdrawiam Rose

      Usuń