poniedziałek, 8 lipca 2013

10 pytań do... Jaspera

Oto dzisiejszy wywiad z naszym przystojnym Jazzem! Jest on w całości nasz (wywiad, oczywiście :D ) i prosimy o nie kopiowanie go na innych stronach. Miłego czytania.


1.Co najbardziej pociąga cię w Alice?
-Chyba to, że jest taka pozytywnie nastawiona do życia, w przeciwieństwie do mnie. Dla niej zrobiłbym wszystko, to przecież moja mała, słodka Alice.

2.Czy przeszkadza ci to, że ty i Rose udajecie bliźnięta?
-Mi nie, ale Rose nieźle to wkurza. Nie obchodzi mnie to, za kogo mają mnie ludzie, ważne jest to, że ja wiem, kim jestem.

3.Nie marzysz, żeby tak jak Edward zostać ojcem?
-Ojcostwo nigdy mnie nie interesowało. Lubię dzieci tylko wtedy, gdy śpią i gdy mam pewność, że nie są moje. Alice też nie interesuje bycie matką.

4.Czy twój dar nie przeszkadza ci w życiu codziennym?
-Już nie. Kiedy żyłem u boku Marii, złe emocje moich współtowarzyszy i ofiar wprawiały mnie w depresję. Teraz głównie mam do czynienia z pozytywnymi emocjami. Lecz czasem miło byłoby nic nie czuć. Bywa, że mój dar jest trochę nużący, ale przywykłem do niego- jest częścią mnie.

5.Czy będąc człowiekiem wierzyłeś w wampiry czy wilkołaki?
-Zabobony były popularne w czasach, gdy byłem jeszcze człowiekiem. Nigdy nie zawracałem sobie nimi głowy, byłem zdecydowanym realistą.

6.Z kim z rodziny oprócz Alice najlepiej się dogadujesz?
-Chyba z wszystkimi po równo. Czasem się kłócimy (najczęściej z Rosalie, ma bardzo kłótliwy charakter), ale nasze relacje są dobre. Bardzo mnie wspierają.

7.Jaki wpływ ma na ciebie Renesmee?
-To dziwne stworzenie. Jest inna niż znane mi dzieci. Lubię się jej przeglądać, jest interesująca. Jej uczucia są wyraziste i mocne, ale  proste. Bardzo dużo wniosła do naszej rodziny.

8.Czy blizny na twoim ciele ci nie przeszkadzają?
-Mi nie, ale obcym wampirom, które mnie widzą na pewno tak. To taka informacja "uwaga, jestem groźny". Dostrzegam ich pierwsze reakcje na mnie. Wiedzą, że, muszą uważać, a ja nie robię nic by jakoś zatrzeć to wrażenie.

9. Z kim najbardziej lubisz polować?
-Najlepsze polowania, to te z moimi braćmi. Możemy przy nich porozmawiać na tematy, o których nie możemy wspomnieć w towarzystwie pań. Poza tym wszyscy lubimy rywalizację. Często wykorzystujemy to, żeby sprawdzić nasze umiejętności myśliwskie.

10.Twój styl ubierania się wybierasz ty czy Alice?
-Raczej się tym nie zajmuję. Alice zna mój gust, więc to ona robi zakupy. Tylko nie myślcie, że mnie ubiera - mam jeszcze trochę godności. Robię to sam, więc Mała nie może mnie wykorzystywać do swoich eksperymentów.

Dziękujemy za wywiad. Pozdrów Alice :)
-Dziękuje.

Alice, Rosalie i Bella

6 komentarzy:

  1. Hahaha ! XD Świetny jest ten wywiad :D Ostatnie pytanie mnie rozbroiło :) Bardzo ciekawy pomysł na posty, oryginalny. Jazz i Alice są najlepsi, już nie mogę się doczekać wywiadu z nią ;P
    Pozdrawiam i całuję!
    alicecullen1920

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My także lubimy tą parę, cieszymy się że Wam czytelnikom podoba się pomysł z wywiadami :)

      Alice, Bella i Rose

      Usuń
  2. Świetny!
    A kiedy wywiad z naszą "Małą"?
    Ja po prostu kocham Alice <3
    PS.
    Jazz, pozdrów ją ode mnie, Jake'a i Nessie też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce dodamy wywiad z Alice ;) Czytaj dalej bloga, a na pewno na niego trafisz ;)

      Rose

      Usuń
  3. Moja ulubiona para to Alcie z Jasperem właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiad z Alice jest już dodany, więc zapraszam do przeczytania go.


      Alice

      Usuń