niedziela, 7 lipca 2013

10 pytań do... Emmetta

Witamy! 
Zaczynamy dziś nową, wymyśloną przez jedną z naszych czytelniczek - Angelę Destino (zwyciężczyni ostatniego konkursu), a napisaną przez nas serię wywiadów z członkami rodziny Cullenów. 
Mamy nadzieję, że Wam się spodoba i jednocześnie prosimy o nie kopiowanie ich, ponieważ bardzo się nad nimi napracowałyśmy. 
Dziś zaczynamy od Emmetta (było losowanie, kto pierwszy, hihi) :3

1. Dlaczego lubisz hazard?
- Lubię ryzyko, a w hazardzie nigdy nic nie wiadomo. Oczywiście, gdy w pobliżu nie ma Alice.

2.Jak często ty i Jasper walczycie? Czy walczysz z kimś oprócz niego?
-Całkiem często, bo zazwyczaj tylko on jest chętny. Esme nie za bardzo się to podoba. Wiadomo Carlisle i Esme nie chcą, z Edwardem i Alice ja nie chcę, bo to niesprawiedliwe. Rose nie chce się pobrudzić i popsuć włosów. Więc najczęściej jest to Jazz, chociaż i z Bellą się zdarza. Jest całkiem niezła, haha.

3.Jak to jest być najsilniejszym w rodzinie?
- Miło, bo w niektórych sytuacjach mam nad nimi przewagę. Zawsze, gdy gramy w basball najmocniej odbijam piłkę. Dzięki temu moja drużyna często wygrywa.

4.Jak często polujesz?
-Cóż, zazwyczaj wtedy, kiedy robi to Rosalie. Ale często jeździmy z chłopakami w góry, więc poluję chyba najczęściej z nas wszystkich.

5.Nie chciałbyś czasem wrócić do ludzkiego życia?
- Wiem, że jest to największe marzenie Rose i gdyby ona miała taką możliwość, to i ja bym z niej skorzystał. Jednak nie tęsknie do tego, Bycie wampirem to przecież super sprawa!

6.Nie przeszkadza ci to, że tak często bierzecie ślub z Rose?
- Ślub...  Jego organizacja uszczęśliwiają moją żonę, a ja lubię, kiedy jest zadowolona. Te wszystkie szopki nie są mi potrzebne, ale nie przeszkadzają mi.

7.Jak znosisz to, że Edward i Jasper dokuczają Rosalie?
- Odbijam to sobie przy innych okazjach. Chociaż czasem zabawnie jest patrzeć na rozgniewaną Rose. Jest wtedy strasznie śmieszna i słodka. Jednak chłopakom zawsze i tak dostaje się za swoje.

8.Jak dużo czasu poświęcasz swojej żonie?
- Co dokładnie macie na myśli, mówiąc jak dużo? Łatwiej powiedzieć, ile czasu z nią nie spędzam, bo takie chwile zdarzają się rzadko. Mamy zawsze wiele ciekawych rzeczy do robienia, więc nigdy się nie nudzimy (jeśli wiecie o co chodzi, haha).

9.Nigdy nie chciałeś mieć dzieci?
- Nieee, ale gdybym je miał to byłoby całkiem zabawnie. Rosalie chciałaby je mieć, ale to głównie jej wina, że nie mamy dzieci. Wiecie babskie sprawy. Nie powiem jej tego, bo by się obraziła.

10. I ostatnie pytanie. Jeżeli ktoś z rodziny miałby odejść, to za kim najbardziej byś tęsknił? Oprócz Rose.
- Raczej nie prowadzę takich statystyk. Spytajcie się Edzia, może on wie.

Emmett dzięki za wywiad. Wiele rzeczy się o tobie dowiedziałyśmy. Mam nadzieję, że jeszcze spotkamy się przy takim wywiadzie. Nie wiemy, czego ci życzyć, może po prostu wszystkiego dobrego!
-Dzięki, może jeszcze życzcie mi tego, abym wreszcie czymś zaskoczył Alice.


Rose, Bella  i Alice

4 komentarze:

  1. Nie powiem, świetny pomysł i jego wykonanie :D
    Trochę się usmialam podczas jego czytania - w końcu to Emmet :D
    Zrobicie następnym razem wywoad z Jasperem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiady już mamy, więc tak, Jasper także będzie.
      Fajnie, że Ci się spodobało.


      Bella i Rose

      Usuń
  2. Bardzo, bardzo dziękuję za realizację mojego pomysłu i cieszę się, że po tak długiej nieobecności autorek blog odżywa! <3
    Weny na następne ;*
    Zapraszam:
    tajemnice--przeszlości.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to była nagroda za konkurs, nie mogłyśmy zapomnieć :)


      Bella i Alice

      Usuń