sobota, 13 lipca 2013

10 pytań do... Esme

Hej kochani! 
Dziś kolejny wywiad - z Esme. 
Miłego czytania i zapraszamy do komentowania. 


1.Przeszkadza ci bycie matką wampirów tylko kilka lat młodszych od ciebie?
-Na początku czułam się dziwnie, przecież oni mogliby być moim rodzeństwem. Ale z czasem się przyzwyczaiłam i jest mi z tym bardzo dobrze. Sama nie mogę mieć dzieci, więc cieszę się, że mam je chociaż przyszywane.

2.Czym kierowałaś się urządzając z Alice dom Belli i Edwarda?
-Wiedziałam, że chcą mieć swój własny kąt. Jeśli musieliby mieszkaliby z nami, ale wiem, że potrzeba im trochę prywatności. Obydwie z Alice wiedziałyśmy, że dom musi być skromny, ale przytulny i ciepły, by pasował do Edwarda i Belli. 

3.Trudno było ci przyzwyczaić się do picia zwierzęcej krwi?
-Nie przyszło mi to z łatwością, ale nie miałam z tym aż takiego problemu jak Jasper czy Emmett. Od początkó mojego wampirzego życia wiedziałam, że nie chcę zabijać ludzi. No i udało się, piję teraz tylko krew zwierzęcą.

4.Carlisle'a pokochałaś już przy pierwszym spotkaniu. Dlaczego nie próbowałaś go szukać?
-Kiedy byłam małą dziewczynką wiedziałam, że jest idealny, ale zniknął nim zdążyłam dorosnąć. W tamtych czasach nie miałam szans, bo go odnaleźć. To on odnalazł mnie i dlatego jesteśmy razem.

5.Lubisz podróżować po świecie. Wspminałaś o Londynie. Chętnie tam jeździsz? 
-Tak, Londyn to piękne miasto. Razem z Carlisle'm dość często tam bywamy. Jest też kilka innych miejsc, do których lubimy jeżdzić, ale Londyn ma w sobie coś szczególnego.

6.Czy obchodzicie urodziny wszystkich członków rodziny?
-Dawniej urządzaliśmy przyjęcia urodzinowe, ale z czasem tego zaprzestaliśmy. Teraz wyprawiamy urodziny jedynie dla Renesmee. 

7.Trudno ci było przyzwyczaić się do wampirzego życia?
-Szczerze mówiąc spobobało mi się od razu. Ale takie życie ma kilka wad, o których zapewne wiecie. Raczej nie zrezygnowałabym z niego. 

8.Jakie to uczucie być babcią w tak młodym wieku?
-Właściwie 118 lat to nie tak mało. Bycie babcią całkowicie mi odpowiada. Renesmee jest cudowna i wszyscy ją kochamy. 

9. Czy tak jak reszta rodziny lubisz grać w baseball?
-Rzadziej od reszty gram, częściej sędziuję. Oni nie umieją grać uczciwie, sędzieowanie nawet mi się podoba. Gdyby nie ja zagryźliby się na boisku, haha.

10.Masz jakiś konkretny styl ubierania się? Czy raczej zakładasz to, co ci się po prostu podoba? 
-Zawsze staram się, żeby mój strój był czysty i schludny. Dbam też o to, aby wszystko do siebie pasowało. 




Bella, Alice, Rose

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Rose

      Usuń
  2. Ekstra! Czekam na wywiad z Bellą i Edziem! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. YYYYYY......

    Pytanko.
    To prawdziwy wywiad ?

    Jeślij tak to skąd go wytrzasnełaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to wywiad z Elizabeth tylko z Esme, która jest postacią z książki. Nie mógł być to prawdziwy wywiad. My go wymyślamy, ale staramy się pisać tak jak odpowiedziałaby dana postać.

      Rose

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Mam pytanie: czy będzie może wywiad z Jacobem i Charliem? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy pojawi się coś nowego?:c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz! :) Przepraszamy za tak długą nieobecność ;)

      Bella

      Usuń
  6. Superrr !!!! super wywiad nie mogę doczekać się następnego

    OdpowiedzUsuń
  7. Heej!
    Osobiście uważam, że wywiad jest genialny !
    Czekam na taki z Edwardem.
    Masz tu takie mpje pytania do Edwarda.
    1.Czy jesteś zadowolony z swojego wampirzego życia?
    2.Gdyby była możliwość cofnięcia się w czasie to czy zmieniłbyś coś w nim>?
    3.Trudno było ci się przyzwyczaić do diety "wegetariańskiej"?
    4.Pamiętasz swoją pierwszą ofiare?
    5.Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
    6.Ulubiona piosenka
    7.Jaki masz styl?
    8.Jakie to uczucie mieć córkę pół wampirzyce?
    9.Obchodzicie swoje urodziny.
    10.Co jest dla ciebie najważniejsze na świecie?
    11.Umiałbyś żyć bez Renesmee lub Belli ?
    12. Czy to prawda ,że z nikim nie byłeś przed Isabellą?
    13.Jak brzmi twoje prawdziwe imię i nazwisko?
    14.Co podoba ci się w Belli od strony fizycznej i psychicznej
    15.Jak wyglądało twoje ludzkie życie?
    16.Jak nazwałbyś swojego syna/córkę?
    17.Lubisz grać w Baseball?
    18.Co oznacza herb Cullenów ?
    19. Kiedy dostaje się herb (kiedy dostaną go Bella i Nessie)?
    20.Jak to by było mieć zięcia zmiennokrztałtnego?
    ~` Troche dużo dla ciebie tych pytanek ale mam nadzieję ,iż odpowiesz chociaż na połowe ")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałyśmy już wywiad i dodamy go na koniec cyklu :)

      Rose

      Usuń