środa, 10 lipca 2013

10 pytań do... Alice

Dziś przyszła kolej na naszego małego chochlika - Alice. Mamy nadzieję, że pytania są ciekawe i że z chęcią je czytacie. Jednocześnie z góry przepraszamy za mogące się pojawić opóźnienia w dodawaniu kolejnych części cyklu, gdyż niestety coś się stało z naszymi rękopisami tych wywiadów, a i internet ostatnio nam szwankuje.


1.Jak czułaś się z wiedzą, że twoja ludzka rodzina chce oddać cię do zakładu dla obłąkanych?
-Było mi z tym bardzo ciężko. Ja wiedziałam swoje i oni wiedzieli swoje. Byłam bardzo rozczarowana, że nie miałam w nikim oparcia.

2.Kiedy obudziłaś się w lesie po przemianie, co odczuwałaś? Oprócz pragnienia.
-Boże, gdzie ja jestem? Co się ze mną stało?' Te pytania właśnie zadawałam sobie jako pierwsze. Nie było przy mnie nikogo, kto pomógłby mi w tej chwili wszystko zrozumieć. Byłam sama.

3.Skąd wzięła się u ciebie pasja do mody? Przecież w zakładzie psychiatrycznym właściwie nie miałaś z tym do czynienia.
-Kiedy jeszcze byłam w domu bardzo lubiłam często zmieniać ubrania i jeździć na zakupy. Gdy zostałam wampirem, pogłębiło się to jeszcze bardziej, ponieważ mogłam kupować i zakładać co chciałam. Po pewnym czasie zaczęłam projektować i szyć ubrania dla siebie, a z czasem dla reszty rodziny.Bardzo mi się to spodobało, więc zaczęłam się tym zajmować.

4.Nie przeszkadza ci to, że zawsze wiesz co się stanie? Nic nie jest dla ciebie niespodzianką?
-Haha, ale przynajmniej zawsze wiemy co nas spotka. Owszem, niektóre rzeczy chciałabym zostawić sobie jako niespodziankę, ale mój dar bardzo mi odpowiada.

5.Z początku byłaś przeciwna temu, żeby Bella urodziła Nessie. Jak myślisz, dlaczego tak było?
-Bałam się o jej życie, przecież Bella była moją przyjaciółką. Płód mógł ją zabić. Jednak gdy teraz patrzę na moją bratanicę żałuję, że tak myślałam.

6.Jakie ubrania lubisz zakładać?
-Hmm... Sukienki, spódniczki, bardzo kobiece ubrania. Jednak lubię też wygodne ubrania na przykład na polowania. Haha, nie mogę zapomnieć również o OBCASACH!

7.Z którym członkiem rodziny najczęściej się kłócisz?
-Raczej z nikim się nie kłócę. To nie w moim stylu. I tak, jeśli mam się z kimś pokłócić, wiem to wcześniej i staram się temu zapobiec.

8.Nie marzyłaś nigdy, aby odejść od Cullenów z Jasperem ?
-Wiecie co, może ta myśl obiła się o moją głowę, ale tego nie pamiętam. Wiem, że wampiry mają doskonałą pamięć, ale tego naprawdę nie pamiętam. Nigdy o tym nie marzyłam. Kocham moją rodzinę.

9.Nigdy nie myślałaś, że fajnie by było zostać matką?
-Powiem wam, że nie. Może troszkę kiedy pojawiła się Renesmee. Ale ja i Jasper nigdy nie myśleliśmy o dzieciach.

10.Skąd u ciebie zmiłowanie do szybkich samochodów?
-Jak każdy wampir uwielbiam szybką jazdę. Mój samochód musi być szybki i oczywiście ładny.



Rose, Bella i Alice


4 komentarze:

  1. bardzo fajny wywiad czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się że podobają Ci się wywiady :) Następne dodamy już wkrótce, obserwuj bloga a na pewno na nie trafisz.

      Alice

      Usuń
  2. Nareszcie wywiad z Alice! Straaasznie mi się podoba ! Obyście szybko dodały nn! :*
    Pozdrawiam i całuję
    alicecullen1920

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że cykl Ci się podoba. Kolejne wywiady już niebawem.

      Pozdrawiam Rose

      Usuń