sobota, 22 lutego 2014

10 pytań do... Edwarda (EKSTRA)

Cześć :)
Dziś kończymy naszą serię z wywiadami. Mamy nadzieję, że się Wam podobała ;)
Dzisiejsza część cyklu specjalnie dla jednej z naszych czytelniczek - Julii Majkowskiej, która wymyśliła kolejne 10 pytań do Edwarda.
Jeśli Wy macie jeszcze pytania do bohaterów sagi piszcie je w komentarzach lub na naszą blogową pocztę :)

1. Czy jesteś zadowolony ze swojego wampirzego życia?
-Teraz tak. Jestem najszczęśliwszym mężem i ojcem na świecie!

2. Trudno było ci się przyzwyczaić do diety "wegetariańskiej"?
-Tak. To przez nią odszedłem od Carlisle'a . Teraz jestem dumny z siebie, że udało mi się na nią przejść.

3.Ulubiona piosenka? 
-Clair de Lune.

4. Jaki masz styl? 
-Hmm... Mój styl, to ubierać się w cokolwiek , ale żeby jakoś w miarę wyglądać.

5. Jak brzmi twe prawdziwe nazwisko?
-Masen.

6.Jak wyglądało twoje ludzkie życie?
-Moje ludzie życie nie charakteryzowało się niczym szczególnym. Chodziłem do prywatnej szkoły, grałem na pianinie. Nie miałem dobrych relacji z moim ojcem, którego nigdy nie było w domu, za to miałem świetne relacje z mamą, której byłem oczkiem w głowie. Kiedy byłem nastolatkiem, zacząłem myśleć o karierze wojskowej. W tym czasie wybuchła I wojna światowa. 9 miesięcy przed moimi 18 urodzinami wybuchła epidemia hiszpanki, na którą zachorowałem wraz z rodzicami. Gdy umierałem, Carlisle mnie przemienił.

7.Lubisz grać w baseball?
-Tak! Jak każdy członek naszej rodziny, oprócz Renesmee, ona na razie nie chce grać.

8. Co oznacza herb Cullenów?
-Każda część herbu reprezentuje coś innego. Lew oznacza siłę i okrucieństwo, co jest charakterystyczne dla wampirów. Dłoń to wiara i szczerość. Ukazuje ona, że nasza rodzina jest względem siebie lojalna. Listki koniczyny na dole to trwałość, nieustanność, oznaczająca, że wampiry żyją wiecznie. 

9.Kiedy dostaje się herb?
-Nie ma szczególnej okazji na dostanie herbu. Dostaje się go, kiedy tylko będzie się gotowym.

10. Co podoba Ci się w Belli od strony fizycznej i psychicznej?
-Od strony fizycznej to, że jest taka silna i piękna, a od strony psychicznej to, że nigdy nie mogę jej rozszyfrować. Jej myśli są tylko dla niej. Podoba mi się w niej też to, że nigdy się nie poddaje, zawsze walczy o coś do końca.

Bella, Alice, Rose

1 komentarz: