niedziela, 16 lutego 2014

10 pytań do... Belli

Witajcie kochani :)
Dzisiaj kolejna (przedostatnia) część cyklu "10 pytań do..." - tym razem do Belli :) Niektórzy z was czekali na ten wywiad najbardziej :) Mamy nadzieję, że się Wam spodoba.
Miłego czytania!


1.Jak to jest kochać dwóch mężczyzn na raz?
-Było trudno, ale teraz jest już lepiej. Nie kocham Jacoba, a przynajmniej nie tak, jak kiedyś. Teraz jest tylko moim przyjacielem, który wie o mnie wszystko. Tak jest dużo łatwiej. Żadne z nas nie cierpi z tego powodu.

2.Dlaczego pierwszą osobą, do której zwróciłaś się z wiadomością o ciąży była Rose?
-Miałam przeczucie, że to ona najlepiej mnie zrozumie. Mimo tego, że nie darzyła mnie wtedy sympatią i trochę się jej bałam, postanowiłam zaryzykować. Wiedziałam, że jeśli chodzi o dziecko, to Rose mi pomoże, bo umie wczuć się w moją sytuację.

3.Pierwsza myśl po tym kiedy dowiedziałaś się, że zostaniesz matką? I co było potem?
-Mało co z tego pamiętam. Miałam pustkę w głowie. Nie wiedziałam, czy się z tego cieszyć, czy nie i co na to Edward. A potem? Potem poczułam w sobie nowe życie i już nie było odwrotu. Nie mogłam nie kochać czegoś, co było cząstką Edwarda.

4.Jak przeżyłaś wizję Alice, o tym, że Volturi po was idą?
-Od początku to przeczuwałam, więc nie byłam tak zaskoczona, jak reszta mojej rodziny. Mimo wszystko była to okropna chwila, mam nadzieję, że nie doświadczymy jej już więcej.

5.Jak spodobało ci się pierwsze polowanie?
-Pierwsze polowanie, hmm... coś niesamowitego! Bałam się go. Myślałam nad tym, że zabiję jakiegoś człowieka, ale jednocześnie nie mogłam się go doczekać. Pierwszy raz w życiu poczułam się tak silna, tak niezniszczalna.

6.Co poczułaś, kiedy pierwszy raz po przemianie zobaczyłaś swoją córeczkę?
-Renesmee była cudowna. Przed przemianą widziałam ją tylko raz i to dość krótko. Po przemianie byłam w stanie zobaczyć każdy jej szczegół. Była piękna i nadal jest.

7.Co teraz będąc wampirem lubisz robić najbardziej?
-Nie powiem...

8.Jak to jest, gdy chłopak, który był w tobie bardzo zakochany, wpoił sobie twoją córkę?
-Byłam wściekła, gdy się o tym dowiedziałam. Jak prawie dorosły facet może sobie wpoić niemowlę?Później jednak zaczęłam dostrzegać to, jak Jacob się o nią troszczy i jaka jest dla niego ważna. Powoli zaczynałam wszystko rozumieć. Teraz Nessie jest starsza i nie mam nic przeciwko.

9. Nigdy nie miałaś wątpliwości, że Edward to ten jedyny i że chcesz zostać wampirem?
-Nie. Od początku, gdy poznałam Edwarda poczułam, że jestem w stanie zrobić dla niego wszystko. Chyba się nie myliłam. Wampirem też chciałam być odkąd dowiedziałam się o ich istnieniu.

10.Jak dogadujesz się z resztą rodziny?
-Reszta rodziny jest cudowna. Dogaduje się z każdym z nich. Nawet z Rose, z którą nie za bardzo się lubiłyśmy. Jeszcze bardziej zbliżyła nas wszystkich do siebie Renesmee. Kocham całą rodzinę Cullenów i cieszę się, że mogę do niej należeć.

Dziękujemy Ci za wywiad. Liczymy w przyszłości na następne ;)


Rose, Bella, Alice

2 komentarze:

  1. Przyznam blog jest fajny.

    - Aron* Niagara369

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Liczę na to, że będziesz do nas czasem zaglądać :)

      Bella

      Usuń