piątek, 24 stycznia 2014

10 pytań do... Rosalie

Cześć czytelnicy!
Dzisiaj kolejny wywiad tym razem z Rosalie. 
Miłego czytania!


1.Dlaczego na początku nie lubiłaś Belli?
-Na początku mojej znajomości z Bellą nie lubiłam jej, ponieważ z własnej woli chciała porzucić ludzkie życie. Ja nie mogłam podjąć decyzji, czy chcę umrzeć, czy zostać wampirem. Ona tak od razu chciała stać się nieśmiertelna, stracić normalne życie, w którym mogła mieć rodzinę, dzieci i w spokoju się zestarzeć. Teraz jednak, gdy urodziła się Renesmee, jesteśmy przyjaciółkami. Zaczęłyśmy się rozumieć, bo na jej miejscu postąpiłabym tak samo - uratowała dziecko nawet kosztem własnego życia. 

2.Czy uratowałaś Emmetta tylko dlatego, że przypominał ci on syna Very?
-Nie. W chwili, kiedy znalazłam umierającego Emmetta, pokochałam go. Wiedziałam, że muszę go uratować. Przypominał mi synka Very, więc chciałam tego jeszcze bardziej.  

3.Dlaczego tak bardzo chciałabyś mieć dziecko?
-W moim ludzkim życiu byłam bardzo szczęśliwa. Kiedy Vera urodziła dziecko pierwszy raz w życiu zaczęłam komuś zazdrościć, zawsze to inni mi zazdrościli. Zapragnęłam mieć dziecko, obudził się we mnie instynkt macierzyński . Od tamtej pory zawsze chciałam mieć dziecko, żałuję, że go nie mam.

4.Jak traktujesz Renesmee?
-Renesmee jest moją bratanicą, ale traktuję ją jak własną córkę, jak przyjaciółkę. Bardzo ją kocham, zresztą jak wszyscy. 

5.Skąd u ciebie pasja do mechaniki?
-Miałam bardzo dużo wolnego czasu i zaczęłam się tym interesować. Czytałam różne poradniki i zaczęłam majsterkować przy samochodach. To świetne zajęcie. Doszłam do takiej wprawy, że sama zrobiłam Emmettowi samochód!

6.Czy miałaś za złe Carlisle'owi to, że cię przemienił?
-Na początku tak, chciałam umrzeć, tam, na tej ulicy, ale później byłam mu już tylko wdzięczna. To dzięki niemu poznałam Emmetta.

7.Czy czujesz się tak silna jak Carlisle? Przecież ty również nigdy nie spróbowałaś ludzkiej krwi.
-Nie czuję się tak silna jak on, ponieważ zabiłam kilku ludzi - Royce'a i jego kolegów, którzy mnie skrzywdzili. Prawdą jest, że nie spróbowałam nigdy ludzkiej krwi. Myślę, że powinnam być z siebie dumna.

8.Czy byłabyś w stanie zrobić wszystko, żeby zostać z powrotem człowiekiem?
-Sądzę, że tak. 

9.Czy masz jakiś szczególny styl? 
-Zawsze staram się wyglądać jak najlepiej. Ubieram się elegancko, ale też na luzie, na przykład na polowania. Jednak wszystko musi być dopięte na ostatni guzik. 

10.Jak często zwracasz uwagę na swój wygląd? 
-Och, co chwila zdarza się okazja, żeby się gdzieś przejrzeć - lusterko, szyba, szklanka, jezioro. Lubię patrzeć na swój profil, podoba mi się. 



Rose, Bella, Alice


4 komentarze:

  1. Świetny wywiad :D Cieszę się że wróciłyście, oby tak dalej :*
    Pozdrawiam ;*
    alicecullen1920

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcamy do dalszego czytania i komentowania naszych postów :)

      Alice

      Usuń
  2. No fajniutko...no Rosie lubi swój profil...można było się domylić...szczerze? Lubiałam ją od początku...nawet jak ona nie lubiła Belli.No Renesmee to ja nie lubię... nie jestem przyzwyczajona do czegoś takiego...Wolę opowiadania:-) może przez to, że sama je piszę? Nie wiem. U was to fajnie wygląda i mi się podoba:-) weny i czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoją opinię :) Nasz blog nigdy nie miał być blogiem z opowiadaniami, bo takich jest w internecie wiele. Staramy się pisać coś, czego jeszcze nie było. Fajnie, że Ci się podoba.

      Bella

      Usuń