czwartek, 30 stycznia 2014

10 pytań do... Edwarda

Hej wszystkim!
Dziś pora na kolejną część cyklu, tym razem będziemy przepytywać Edwarda. Co o tym myślicie? Piszcie :)

1.Jak to jest, kiedy twoja dziewczyna kocha innego?
-Szczerze mówiąc to bardzo dziwne uczucie wiedzieć, że twoja dziewczyna kocha ciebie i innego mężczyznę. Wiedziałem, że Bella kocha mnie bardziej, ale do Jacoba też coś czuje. Nie życzę nikomu tego uczucia. Teraz jednak Jacob jest z Nessie, co też jest bardzo dziwne.


2.Czy twój dar ci nie przeszkadza? Nie przeszkadza ci to, że czytasz czyjeś najskrytsze myśli, nawet te, o których w ogóle nie powinieneś wiedzieć?
-Myślę, że mój dar jest bardzo pożyteczny, ale również irytujący. Znam wszystkie szczegóły z życia  ludzi, wilkołaków, wampirów, oprócz Belli. Czasem chciałbym go tak wyłączyć, żeby móc od tego odpocząć. Jednak gdy gramy w szachy z Jazzem lub walczę z Emmettem bardzo lubię mój dar ;) 

3.Często zmieniasz samochody?
-Raczej nie. Chyba, że na rynku pojawi się jakieś fajne, szybkie auto to wtedy sobie je kupuję.

4.Bycie ojcem w tak młodym wieku nie jest ciężarem?
-Czy można powiedzieć, że w tak młodym wieku? Mam przecież ponad 100 lat. Renesmee jest cudowna i kochana. Myślę, że to był odpowiedni czas na zostanie ojcem.

5.Wiemy, że z całej rodziny to z Alice dogadujesz się najlepiej. Jak myślisz, dlaczego tak jest?
-Z Alice jesteśmy najbardziej zżyci. To ona zawsze wie, co się wydarzy, nie mam przed nią żadnych tajemnic. Alice zawsze mnie rozumie, zna wszystkie szczegóły z mojego życia. Kocham ją jak siostrę.

6.Gdzie nauczyłeś sie gotowania? Skąd taki zamiar?
-Przez tyle lat spędzonych przy różnych zajęciach, gdy zacząłem spotykać się z Bellą chciałem nauczyć się dla niej gotować. Jednak nie było mi łatwo, ponieważ nie mam zmysłu smaku... Przeczytałem dużo książek kulinarnych i stron internetowych, oglądałem sporo programów, z których też się dużo nauczyłem (Edward korzystał m. in. ze strony foodnetwork.com, o czym jest wspomniane w sadze - przyp. Belli).

7.Dlaczego po przemianie odszedłeś od Carlisle'a i co skłoniło cię do powrotu?
-Po przemianie denerwowało mnie to, że Carlisle nie pozwalał mi pić ludzkiej krwi. Po co mam być wampirem, który nie pije krwi ludzkiej tylko zwierzęcą? Po kilku latach jednak nie chciałem już zabijać ludzi. Wróciłem do Carlisle'a i do tej pory nie żałuje tej decyzji. 

8.Dlaczego to z braćmi polujesz najczęściej?
-Z Jasperem i Emmettem zawsze bawimy się świetnie. Rywalizujemy ze sobą i możemy się zabawić. To genialna sprawa. Z Esme i Carlisle'em ani ja, ani chłopaki się tak nie zachowujemy. 

9.Czemu tak bardzo nie chcialeś, aby Bella została wampirem?
-Nie chciałem tego, ponieważ na początku nie umiałem pogodzić się z tym, że jestem potworem. Nie chciałem, żeby zniszczyła sobie życie, żeby żałowała, że kiedykolwiek kogoś zabije. Jednak myliłem się. Bella nikogo nie zabiła, jest silniejsza niż większość z nas. No i zostaniemy ze sobą na zawsze. 

10.Wolałeś udawać syna czy brata Esme?
-Dla mnie to obojętne, ale chyba bardziej wolę udawać jej syna, ponieważ zawsze moje relacje z nią były bardziej jak matki i syna. Esme jest najlepszą mamą na świecie!

Alice, Bella i Rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz