wtorek, 2 kwietnia 2013

Wyniki drugiego konkursu!

UWAGA!
 WYNIKI drugiego konkursu!

Kategoria pierwsza - Rozpoznaj!






Na zdjęciu są oczywiście  Rosalie i Edward 








Kategoria druga - Kto to powiedział?

1. "Jestem jak najbardziej gotowa [...] Muszę być."  Bella
2. "Tylko raz kończy się liceum Bello, a przynajmniej tylko raz kończy się je po raz pierwszy."  Alice
3. "Gdybyś nie był moim naturalnym wrogiem i nie próbował mi wykraść sensu mojego istnienia, mógłbym cię nawet polubić."  Edward
4."Będę zawsze na ciebie czekał, Bella."  Jacob
5."Nigdy nie szkoliłem się na weterynarza."  Carlisle
6."Nie ma krwi, nie ma żalu."  Edward
7."Wolę sędziować. Lubię pilnować, żeby grali uczciwie."  Esme
8."Kocham cię. Pragnę cię. Tu i teraz."  Edward
9."Ani razu się na niego nie zamierzyła"  Carlisle
10."I nie zapominaj psie, że jakby co, to z chęcią mu pomogę. Jestem ci winna niezłego kopniaka w brzuch."  Rosalie
11."Mamo, jesteś wyjątkowa"  Renesmee
12."Cóż, nie jest to rozdrażniony grizzly"  Bella
13. "Po stosie moich popiołów"  Rosalie
14."Najwyższy czas, żeby i u nas ktoś coś wreszcie zaliczył."  Emmett
15."No właśnie, może wyjaśnisz mi, jak to się stało, że jeszcze żyjesz?"  Alice

16."Potrafię wyczuć targające tobą emocje. Uwierz jesteś tego warta."  Jasper
17."Naprawdę się ciszę, że Edward cię nie zabił. Dzięki tobie zawsze się coś dzieje."  Emmett


ZWYCIĘZCĄ jest:
Bella Cullen (najmniejsza ilość błędów razem z Esther i Pani Księżycuwka, wyłoniona przez losowanie)
Gratulacje!
Z kim album dla Ciebie? Napisz w komentarzu. Po odbiór nagrody zgłoś się na naszą blogową pocztę bellaalicerose@gmail.com

Gratulujemy też pozostałym osobom, które wzięły udział!
Ten konkurs poszedł dużo lepiej od poprzedniego!
Udział wzięło dużo więcej osób, mamy nadzieję, że reszta konkursów pójdzie jeszcze lepiej! 
Zachęcamy do brania udziału!


Rose, Bella, Alice


6 komentarzy:

  1. Haha, znowu wygrałam xD
    Dobrze, że losowanie wykazało kogoś innego.
    Głupio by było tak dwa razy pod rząd xD
    Gratuluję Belli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak wypadło :)
      Bierz udział w następnych konkursach, jak coś nie będzie już pod rząd.
      Cieszę się, że jest jakieś zainteresowanie z waszej (czytelników) strony.

      Pozdrawiam, Bella

      Usuń
  2. Esther, dziękuję :)

    Poproszę album z Rosalie :)
    Mój e-mail: sagazmierzchblog@opoczta.pl
    Już piszę na Wasz e-mail :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz z konta Bella Cullen, abyśmy mogły zweryfikować twoją tożsamość, gdyż z tamtego konta otrzymałyśmy odpowiedzi. Nie chcemy, aby ktoś posądził nas o nieuczciwość, więc napisz komentarz z konta Bella Cullen.

      Bella

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Esther, dziękuję :)

    Poproszę album z Rosalie :)
    Mój e-mail: sagazmierzchblog@opoczta.pl
    Już piszę na Wasz e-mail :)

    OdpowiedzUsuń