czwartek, 14 marca 2013

Wywiad ze Stephenie Meyer: Alice i Jasper cz.3


Dziś zamieszczę trzecią, ostatnią część wywiadu o naszej parze - "Jalice"
Piszcie, czy mam dodawać jakieś inne ciekawe wywiady z autorką (i nie tylko). Mile widziane komentarze :)

M: Po przeczytaniu czterech części sagi czuję pewien niedosyt. W końcu tak mało było w niej Alice i Jaspera!

SM: Wszelkie zażalenia proszę kierować do mojego agenta <śmiech>. Jednak muszę przyznać, czułam ogromną chęć napisania o nich więcej. Mój agent jednak za każdym razem mnie stopował. Kazał skupić się na Edwardzie i Belli. A szkoda...

M: Mam rozumieć, że napiszesz książkę z ich perspektywy?

SM: Nie, nie, nie! <śmiech> Na razie porzucam Cullenów. Co nie oznacza jednak, że do nich nie wrócę...

M: Ostatnio rozmawiałam o tym z przyjaciółmi. Czy Alice i Jasper są małżeństwem?

SM: Tak. Jednak nie obnoszą się z tym tak jak Rosalie i Emmett. Wzięli ślub tylko dwa razy.

M: Dwa?

SM: W świecie wampirów trzeba wziąć ślub przynajmniej dwa razy. Po upłynięciu trzydziestu lat od pierwszego ślubu i od tamtej pory nie brało się drugiego, ślub jest nieważny.

M: Czy Alice i Jasper noszą obrączki?

SM: Nie. Nie noszą. Zresztą, jakby to wyglądało w Forks?

M: A pierścionek zaręczynowy?

SM: Alice też go nie nosi. Dostała go prawie 60 lat temu! Sądzę, że boi się go zniszczyć. Jednak drugą obrączkę ma przerobioną. Na zwykły pierścionek, z oczkiem. Jego nosi bez przerwy.

M: Które z nich - Jasper czy Alice - na początku znajomości było bardziej chętne, jeżeli chodzi o związek?

SM: Alice, chodź nie okazywała tego. Przełom nastąpił jednak, gdy została zaciągnięta do łóżka przez Jaspera.

M: Jasper zaciągnął ją do łóżka?!

SM: Ehem... Może nie do końca, gdyż Alice nie miała nic przeciwko. Ba, bardzo jej się to podobało!

M: Aż się boję spytać, dlaczego...

SM: Cóż... Powiedzmy, że Jasper jest dobry nie tylko w matematyce...

M: Dobra, nie chcę znać więcej szczegółów...

SM: <śmiech>

M: Co Alice robi, gdy chce wymusić coś na Jasperze?

SM: Z miną męczennicy i wzrokiem zbitego psa, mówi bardzo, bardzo jękliwie:
,, Jaaaaaaaaazz, proooooooooszę''

M: On chyba nie ma z nią łatwego życia...

SM: Nikt nie mówił, że będzie łatwo.

M: Czy Jasper ma jakieś znamiona?

SM: On ma tylko jeden pieprzyk, co jest raczej nie spotykane.

M: Gdzie jest ten pieprzyk?

SM: Nie wiem, czy jestem upoważniona - tą wiedzą Alice podzieliła się ze mną w sekrecie... <śmiech> Na dolnej części lewej łopatki ma pieprzyk w kształcie trójkąta.


Bella

4 komentarze:

  1. "SM: Cóż... Powiedzmy, że Jasper jest dobry nie tylko w matematyce..." XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Czekam na kolejne części, albo na następne wywiady! Może ze wszystkimi Zmierzchowymi parami???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiad o Alice i Jasperze się skończył, jednak mogę dodać inne ciekawe, które mam.

      Pozdrawiam, Bella.

      Usuń