wtorek, 19 marca 2013

OGŁOSZENIE!

Cześć czytelnicy!
Jak wiecie, jestem główną osobą od reklamowania bloga.
Często mam z tego powodu dużo pracy, ale to, że mamy coraz więcej obserwatorów, czytelników i komentarzy sprawia mi przyjemność :)
W imieniu całej naszej trójki mam do was pytanie.
Czy chcielibyście kolejny duży konkurs? A może kilka mniejszych?
Prosimy Was o odpowiedzi, możecie pisać je w komentarzach lub na naszą blogową pocztę.
A może Wy macie ciekawe pomysły na nowe konkursy, te które nam się spodobają zostaną wykorzystane na blogu?
Za aktywność i odpowiedzi serdecznie dziękuje :)

Rose

8 komentarzy:

  1. Z chęcią osobiście sprawdziłabym się w jakimś ciekawym konkursie. Mam nadzieję, że cos takiego zorganizujecie ;)
    Pozdrawiam!
    alicecullen1920

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planie jeden zwariowany mini konkurs, wyczekuj uważnie :)
      Cieszymy się wszystkie, że komuś się jeszcze chce :D

      Bella

      Usuń
  2. super że będzie konkurs, czekam z niecierpliwoscią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość specyficzny i dziwny, bo nie będzie polegał na wiedzy czy szybkości, tylko na zwyczajnym szczęściu i szalonych pomysłach :P Ale więcej kiedy indziej.

      Bella

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawie :D
    Czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na konkursy ;)
    Mam nadzieję, że będą ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń